2012. december 22., szombat

Minden apk a dropboxban

Sok dolog van, ami ingyenes - és jó, használható. 
Többek között az összes, e blogban ismertetett, ajánlott alkalmazásfájlok.
Aztán vannak olyanok is, amelyekről menet közben derül ki, hogy bár jónak tűnnek, de a valóságban a használati értékük vitatható.
A körmondatok után a tény: minden fontosabb korábban itt említett alkalmazásfájlt (apk-t) mégiscsak visszatöltök a dropbox-ba.
A cx.com fizetős lett/lesz. A minus.com korábban csak feltölteni nem engedett, a napokban onnan szerettem volna letölteni, magamnak, hát nem engedett. Szerencsére a Kindle Fire tabletemen ott voltak a fájlok, tehát arról töltögettem át az asztali gépemre, s most onnan töltöm fel a dropbox-ba.
Elvileg van ilyen androidos alkalmazás is, emez viszont egyszerűbb.
Tehát már karácsony előtt minden apk egy helyről érhető el, a korábban is jelzett linkről:

3 megjegyzés:

  1. Mivel, már hamarosan karácsony biztos vagyok benne, hogy sokan Kindle olvasókat ajándékoznak és kapnak is :)
    Nálunk is így történik, sok tanakodás után mégis Kindle Fire mellett döntöttünk, olvastam már iPad-en is és az sem volt szörnyű élmény remélem ezzel is sikerül majd megbarátkozni.

    Nagyon hasznosnak találom az oldalt és én is köszönöm a sok segítséget. Kicsit félve kezdek neki, hogy használhatóvá varázsoljam a Kindle-t.

    Nem tudom melyik a legegyszerűbb és legfrissebb megoldás, amit alkalmazzak. Mik az első lépések?
    Köszönöm szépen! :)
    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Angiretro,
    a jókívánságokat köszönöm, s persze viszont kívánom, minden kedves idelátogatónak is.
    Az első lépésekről készítek egy bejegyzést.
    Addig is, időrendben visszafelé (azaz, az első bejegyzéssel kezdve, ami kb. egy éves) nagyjából követhető a "magyarítás".

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm :) Biztos vagyok benne, hogy többeknek is hasznos lesz!
    Szép estét!

    VálaszTörlés