2012. november 8., csütörtök

Update is szükséges az Instagramhoz

Nem vagyok benne biztos, hogy éppen a Kindle Fire alaptulajdonsága lenne, vagy éppen a rajta futó Androidé. Mégis, többször tapasztalom, hogy jónéhány program bizonyos időközönként már nem hajlandó dolgozni. Ellenben közli, hogy újabb verziója érhető el, töltsük azt le.
Na már most, a Kindle Fire esetében éppen itt jelentkeznek - pontosabban: jelentkezhetnek - a problémák. Ugyanis az ezeken futó nem-alapprogramok (lásd még: amelyeket külön, megkeresett apk-ból telepítettünk) visszavinne a Google Play, vagyis a hivatalos letöltőoldalra, ahonnan ugye éppen az Amazon terméke ki van tiltva. Hiszen a gyártó cég is kínálja ezeket, s az ő haszna éppen az általa fenntartott store-ból származó eladásokból származna.
Tovább bonyolítja a képet, ha olyan alkalmazásról van szó, amelyik csak Android platformon érhető el. Ugye a többinél elmegyünk az esetleges online webhelyre, elvégezzük az elvégzendőket - és kész.
Ilyen pl. a pixlr.com az egyik - ha nem a legjobb - online képszerkesztő alkalmazáshely. Ez - az általam igénybevett képszerkesztési eljárásokra - annyira jó, hogy van olyan gépem, amire már nincs is desktop képszerkesztő telepítve, és sokszor Linux alatt is egyszerűbb ide elmenni, mint az általam kevésbé ismert programokat megtanulni.
Igen ám, de mégiscsak itt van az Instagram. Amelynek online felülete nincs, és vagy iPhone vagy Android alapon futó készülék kell hozzá.
Korábban ajánlottam itt a hozzá való apk-fájlt, ami - ajánlása idején - rendesen működött is. Nem nagyon használtam, tudtam, hogy van, de mivel regisztráció is kell hozzá, nem foglalkoztam vele.
Legutóbb ezzel próbálkoztam - volna.
Hogy el ne felejtsem a linket: https://www.cx.com/mycx/share/5crt1Ay9EeKj_hIBOBql1A/dzE_LCm9EeK6cRICOA-R7w/br2NiCm9EeK5zhIFOBMgIA/Instagram_3.apk
Na, ez már működik, jó hosszú idő volt, amíg megtaláltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése