2012. szeptember 20., csütörtök

Nyár utáni apróságok

Az utóbbi időben jó nagy csöndben voltam, nyári nyaralás, utána meg a munka... A Kindle Fire természetesen továbbra is kitűnően teljesít. A már telepített programok nagyon hasznosak, ha kell, szórakoztatóak. Igazság szerint az elmúlt kilenc hónap azért átalakította némely szokásomat, talán nem fölösleges ezekről is szólni. Korábban reggelente-hajnalonta (korán kelő vagyok)az asztali gépet izzítottam be. Ha nem is a legfrissebb eresztés, mégis kell neki minimum egy perc a netképessé válásához. Az email-ellenőrzés (vagyis a reggeli protokoll egyik nekem fontos része) a tablettel másodpercek alatt történik meg. Ez önmagában remek dolog. Miután telepítettem egy IRC csevegőprogramot, most már ez is megoldott. E program neve: DaraIRC és elérhető innen: http://i.minus.com/1348224338/Nnl_N9aYBM6npIov-5wuAA/dH0IDYiQ0933Z/DaraIRC.apk
Elvileg olyat kerestem volna, mint a Pidgin, amely gyakorlatilag minden platformot ismeri, de sajnos Pidgin nincs androidra, másrészt, a Dara mindössze 250 KB, szóval nem volt értelme ezt nem feltenni. További fontos tapasztalat - és ezzel keresztfiamnak okoztam nagy örömöt -, hogy az itt ajánlott apk-fájlok természetesen nemcsak a Kindle Fire-n, hanem más tableteken is szépen települnek, futnak.
A nyár arra is jó volt, hog mindenféle helyzetben kipróbálhattam a tabletet. És akkor egy újabb felhasználás, amire korábban nem gondoltam volna: Balaton, strand. Szerencsére a jobb fürdőhelyek már rendelkeznek wifi-hozzáféréssel, ettől fogva a lubickolás valamint a mindenféle más strandi tevékenység közé feliratkozott a netezés is. Hozzáteszem, olimpia idején történt, szóval ott és akkor nekem fontos volt a percre készség. Tudom, hogy a szimpla rádió is képes ilyesmit nyújtani (azt is hallgattam) de vannak olyan háttérinformációk, amelyek érdekesek lehetnek - és persze azok is voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése