2012. július 7., szombat

Nyár van és ... hiányzik. Avagy csere Nexus 7-re?

Nyaralni, strandra, minek a tablet? Így hangzik a konzervatív megoldás.
Pedig a valóságban, a Balaton partján, jó sok strandon ingyen wifi működik, s bizony, nem árt, ha ezt tudjuk.
Nagy kérdés persze, mennyire biztonságos mindez. Még nagyobb kérdés, mit szól hozzá a család, hogy kockul(na) az ember, ahelyett, hogy a vízben ökörködne a gyerekekkel. Tudom, ott van a mobil. Nem kétséges, de nekem az a képernyőméret nem igazán alkalmas, legfeljebb email átnézésre.
Viszont ennél nagyobb a kihívás - az avatatlannak meg hülye vívódás -, hogy megjön a nyáron a Google Nexus 7. Ugyanebben az árban, s egy picit jobb technikai specifikációkkal. És van rajta kamera, ahhoz nyilván mikrofon, tehát majd telefonálni is lehet vele. 
Persze, ez sem ennyire egyszerű, hiszen egyelőre Magyarországról ezt sem lehet megrendelni. A Kindle Fire mellett szól, hogy már "belaktam". Az igényeimet egészen jól kielégíti, nincs fölösleges cafrangja. Igaz, szerintem annyiért, amennyiért vettem, bármikor pénzzé lehet tenni, és a Nexus 7 is pont ennyibe kerül.
Viszont egyelőre most nincs amerikai kapcsolatom, márpedig az első példányokat csak ott lehet megrendelni és onnan hazahozatni.
Mi lenne, ha az idelátogatók is elgondolkodnának ezen? 
Kindle Fire?
Nexus 7?
Amerikai kapcsolat?

1 megjegyzés:

  1. Heló!

    Nekem az lenne a problémám, hogy a Kindle Fire-t nem ismeri fel a sz.gép. Nem indul a rom. Ilyenkor mit lehet neki csinálni???

    VálaszTörlés