2012. március 21., szerda

Még kultikusabban: Where is my water?

Ördög tudja, ha egy adott alkalmazást nem is egyszer, de többször is, már ingyé odavágtak az emberfiához, hogy ugyanez, később, ha, mondjuk, mégis kérnének érte 50 amerikai centet, de csak vállat vonok rá, akkor meg mennyit is ér. Mert szerintem az már akkor ingyenes.

Na, ilyesféle lélekromboló gondolkodás után nézzük a nem is új, de itt persze annak számító Where is my water? elnevezésű, űberhiperszupertrendi (ja, és még kultikus is, ha már múltkor ezt ígértem...:-) játékot. Annyi szent, megizzasztott, mert tényleg sokszor láttam már, tényleg sokszor gondoltam arra, hogy majd igen, ezt ki kellene próbálni meg ilyesmik, de - és most jön a de, amit viszont itt már többször is írtam -, ez a Kindle Fire valahogy tényleg csábít a látszólag hasztalan időtöltésre, vagyis, többek között a játékra. 
Hát ez van.
Így jártam - de remélem, más is...
A világot el kell viselni - és mennyivel könnyebb, hogy még gyárilag előállított segítséget is kapunk mellé. Itt van egy morgó szörnyecske, (meglehet, mégsem szörny?) aki fürödni szeretne. Falat kell hozzá törni, de még jobb, ha mindenféle madarakat is (nekem kacsáknak tűnnek, de ki tudja) közben szabadon engedünk. Közben a víz vagy folyik, vagy nem, ha nem, szörnyecskénk rázza a csövet. És ha folyik, akkor sem mindig jó irányba, mert akár a parazita virágok is felélhetik azt, tessék játszani, nem a leírás számít.

A most bemutatott alkalmazás letöltési helye: http://minus.com/mSwzTRZPf
A korábban ajánlott apk-fájlok pedig innen érhetők el: http://minus.com/mbn0FNUUbB

(El ne felejtsem. Holnap adják ki az Angry Birds Space nevű újdonságát!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése