2012. március 18., vasárnap

Már-már kultikus szinteken: Cut the rope

Amikor annak idején kezembe vehettem a Kindle Fire-t, naná, hogy megpróbáltam az Amazon App Store-ból (és Amerikából) amúgy ingyenes letölthető Cut the rope letöltését (ami persze nem ment). Pedig ez már-már kultikus szinten járó játék, ami nélkül, ugye, nem élet az élet, nem ember az ember, nem Kindle Fire a Kindle Fire, több borzalmat már nem is tudok ide kitalálni. (Állítólag a Where is my water? hasonló kaliberű, most majd arra gyúrok...)
Itt ugye nem mindegy, melyik szál elvágásával kezdjük. További nehezítés, hogy békánk balra van csúszva, és igen, ott a tolvaj léggömb is.
Igazság szerint nem is tudtam sokáig az alaptörténetet, nekem afféle gomblevágós dolognak tünt, mire aztán rájöttem, hogy nem pont az, hanem cukorka, amit el kell ügyesen nyeletnünk egy leginkább békának tetsző/látszó lénnyel. Igen ám, de közben a cukorkák ki vannak kötve, beleragadnak léggömbökbe, amik vagy felvihetik a cukorkát az éppen fenn csücsülő békácskának, vagy éppen ki kell szúrnunk azt egy jól irányzott ujjmozdulattal, hogy kipukkadva az éhező békánk szájába pottyanhasson az általa szállított cukorfalat. Szóval jópofa dolog, és ráadásként néha még nem árt előtt fizikailag is szemügyre venni a kérdést. Nem mellékesen, miután ezt a Fire-re töltöttem le azonnal, kiderült, milyen jó, hogy van egy Ghost Commanderem, amelyik azonnal át tudta nevezni a valamiért .txt állományt apk-ra.
És ami a fő, most már innen is elérhető!

A most bemutatott alkalmazás letöltési helye: http://minus.com/mSwzTRZPf
A korábban ajánlott apk-fájlok pedig innen érhetők el: http://minus.com/mbn0FNUUbB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése