2012. február 14., kedd

Újabb programok sora

A Kindle Fire-en az office-alkalmazások közül nagy megelégedéssel használom a Documents To Go csomagját. Minden formátummal megbírkózik, szinkronizál a Google Docs-szal, szóval igazából nem volt miért mást keresnem.

Valahol olvastam azután - az egyik legjobb android-alkalmazás szintjén említve (!) az Olive Office-ról. Nem volt túl nehéz találni ilyet (abban nem vagyok biztos, hogy éppen a legfrissebb verzióhoz jutottam-e hozzá). Innen lehet letölteni:  dl.dropbox.com/u/6029542/olive%20office%20premium.apk Nem azt mondom, hogy rossz. Azt sem, hogy használhatatlan, de ahhoz képest, hogy ennek kéne lenni a legjobbnak... Szóval a napi használat szintjén maradok a megszokottnál... (A Documents To Go nem valami új szereplő, ők még a PDA-s világban kezdtek fejleszteni - nem csoda, hogy értenek is hozzá. Viszont nem sok leírást olvasni a termékeikről, nyilván a marketingjük lehetne jobb...)
Arról is írtam már, hogy a tablet kiváló játékplatform is. És kéretik nem hangosan röhögni, én már jól kiröhögtem saját magam, hogy ilyesmikkel is foglalkozom...
Rögtön egy olyat, amit csak feltételesen ajánlok. A Snowboard nevű program vezérlése úgy történik, hogy a tabletet kell mozgatni.

Balra, jobbra, előre, hátra, és még megannyi szögben - másfél perc nem kellett hozzá, engem tökéletesen elszédített a szó valódi értelmében. Biztos, hogy többet nem veszem a kezembe, de hát én mindig is szédülős voltam.
Innen érhető el: dl.dropbox.com/u/6029542/Snowboard.apk
Aranyos építő program a My Railway. (Letöltés: dl.dropbox.com/u/6029542/MyRailway.apk)

Afféle vasút-fabrikáló alkalmazás ez, persze csak belekóstoltam. Jópofa grafika, nem túl bonyolult szabályok, szóval igazi, gondtalan unaloműző program.
Igazából még szinte csak azt tudom, hogy működik. Ez pedig Miracle City.
Elérhető innen: dl.dropbox.com/u/6029542/MiracleCity.apk
Állítólag a Farmwille-hoz is hasonlít, majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése