2012. február 18., szombat

Újabb lejátszó, játék, csevegő

Van néhány olyan alkalmazás, amely valahogy nem úgy vált be a Kindle Fire tabletemen, mint azt korábban gondoltam, illetve a működésében valami kisebb (gondolom, átmeneti) zavart tapasztaltam. Ilyen volt pl. a Songbird, amely mindet lejátszott, csak éppen az általam kiválasztott számot nem. Nos, helyette tudom ajánlani a Player-t bár biztosan van neki valami komolyabb elnevezése is.
Innen érhető el: dl.dropbox.com/u/6029542/playerpro_music_player_Ver_2.08.apk

Különös és furcsa játék a Fruit shots. Egy barátunk fejéről kell íjjal, nyílvesszővel lelőni az oda állított gyümölcsöt. S ha meg nem találunk (ami azért megesik) a főbe-testbe lőtt barátunk szörnyű hangok közepette meghal. Gyerek kezébe nem adnám, megmondom, nálam határeset (még akkor is, ha tudom, hogy csak egy nem túl jól sikerült játék. dl.dropbox.com/u/6029542/Fruit%20Shoot-1.apk

Bár az általam korábban ajánlott IMO alkalmas a Gtalk-ra és persze más üzenő-csevegőszolgáltatásokra is be lehet állítani, valamiért nem szerettem meg. Talán azért, mert elég nehéz kikapcsolni, azaz, akaratomon kívül is csatlakozni szeretne a netre. Természetesen most is lehet, hogy a beállításaiban nem túrtam eleget, viszont az IM+ esetében ezt sokkal könnyebben meg is találtam. Letöltése innen lehetséges: dl.dropbox.com/u/6029542/ip603.apk

Valamelyik alkalmazás a Player illetve az IM+ közül upgradelni szerette volna magát, 5 dollárért. Igazából szerintem a mostani verzió és jó, és az 5 dolcsi se sok, mégsem éltem ezen lehetőséggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése