2012. február 1., szerda

Játék és ... fertőzés?!?

Sose hittem volna, de áldozattá váltam. A tablet előtt meg nem fordult a fejemben semmiféle számítógépes játék, fogalmam sincs, hol vannak ilyenek, a játékszabályokról pedig végképp nincsenek információim. 
Aztán jött a Kindle Fire - és ez megváltozott. 
Persze ez nem azt jelenti, hogy órákat ülök a kezemben a masinával, és simogatom a felületét, hanem csak azt, hogy két, más irányú tevékenység között most már nem is lopva simán lejátszok egy Angry Birds menetet. Vagy próbálok hidat verni az Xconsruct-ban a még mindig lezuhanó kocsipáros elé. A negyedik pályánál járok, szóval túl ügyesnek nem bizonyultam eddig. Pedig a youtube.com-on felfedeztem a megoldást, ahol a kész hidakat is megnézhetném...
És akkor ebbe a képbe illik, hogy olvastam egy cikket egy afféle ellen-Angry Birdről.
Persze azonnal rákerestem, és találtam is belőle letölthető fájlt. Az érdeklődők innen érhetik el:
A forrásként megjelölt oldalon ragyogó leírás található, tény, hogy mulatságos - és nem túl egyszerű - akadályokat gyártani a kalózok lövéseinek kivédésére. Igazából a probléma szinte mindig az, hogy nagyon nehéz igazgatni a tömböket, másrészt, azok egykönnyen elcsúsznak, vízbe esnek, szóval kitűnő kikapcsolódás.

És persze nemcsak játék-fertőzést lehet kapni egy-egy androidos tableten, hanem igazi vírusokat is.
Érdemes vigyázni ezekkel:

Counter Elite Force
Counter Strike Ground Force
CounterStrike
Hit Enemy
Heart Live Wallpaper
Hit Counter Terrorist
Stripper Touch girl
Balloon Game
Deal & Be Millionaire
Wild Man
Pretty women lingerie puzzle
Sexy Girls Photo Game
Sexy Girls Puzzle
Sexy Women Puzzle

Szerencsére egyikkel sem találkoztam még, igaz, hogy némelyik nem is tudna mit csinálni - pl. a GPS-adatokat azért sem tudná továbbítani, mert a Kindle Fire ilyen vevőt nem tartalmaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése