2012. január 26., csütörtök

Magyarországról is elérhető a Deezer!!!!

Azt hiszem,  magyar internet-tartalmakban egy igazi elsőséget írok ide!
ELÉRHETŐ A DEEZER!!!
Az meg nyilvánvalóan külön öröm, hogy még az Amazon Kindle Fire is tudja ezt.
Természetesen kell hozzá egy app, amely elérhető innen: dl.dropbox.com/u/6029542/Deezer_2.401.apk
Ezek után leírom a történetet.
A Deezeről itt találtam most egy - tavaly októberi - hírt:
Tavaly, még decemberben, próbáltam én regisztrálni, de nem tudtam. A cég azt írta vissza email-ben, ha jönnek és elérhetőek lesznek, küldenek emailt. Na, ezt ma kaptam meg, van vagy negyedórája is - rögtön megnéztem, megvan-e még a letöltött, de korábban használhatatlan apk-fájl. Gyorsan áttettem a dropbox-fiókomba, onnan rátöltöttem a tabletre, s villámgyorsan létrehoztam egy accountot.
Az alkalmazás újraindítása után már lehetett is keresni. Miközben ezt a postot körmölöm, a Deep Purple ontja a zenét: Child In Time. 
Már nézem is a következőt (nem mintha nem pihenne ott a gépemen)  Uriah Heep: July Morning Ez éppen egy live felvétel, 1973-ból. 
OK, tudom, mindez tablet nélkül is élvezhető.
De most mennyivel jobb, hogy éppen a Kindle Fire ontja ezt a megunhatatlan zenét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése