2012. január 8., vasárnap

Lehet, hogy bénáztam...?

Olyan mondás is van - vagy lehetne -, hogy a blogbejegyzés előtt aludjunk egyet.
Ez ugyan nem csökkenti a minap írtak súlyát - t é n y l e g  meg kell fontolni, milyen helyről és mit telepítünk.
Ugyanakkor az általam kifogásolt Go Launcher EX-ről csupa jót olvastam.
És ha jól értelmezem, a program sajátja, hogy amikor létrehozza az adatbázist, akkor az hosszú munka. Nyilván ez téveszthetett meg. Egy további lehetőség az, hogy mégsem kompatibilis a Kindle Fire rendszerével. 
Szóval biztos, ami ziher alapon én ezt biztosan kihagyom.
Érdemes a szerző további alkalmazásait is átnézni, hátha akad valami, ami valakinek hiányzik.

Tehát meglehet, én bénáztam vagy aggódtam túl ezt, már volt ilyen, s ahogy ismerem magam, még biztosan lesz is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése