2011. december 23., péntek

Viszont mobilnak látszik...

Egy nap alatt mennyi mindent tanulhat az ember - ha van kitől, persze.. 
Nevezetesen a tegnapi bejegyzésemről van szó, s annak is azon feltételezéséről, hogy az m.valami.hu címeket a lokalizációs fájl keverte volna bele. Hát nem.
Tehát újra telepítettem a more locale apk-t, s bekapcsoláskor magyar a köszöntés...
Viszont azt azért tényleg érdemes tudni, hogy az Android 2.3 operációs rendszer valóban mobiltelefonokra íródott. Emiatt nem kell rajta csodálkozni, hogy esetleg olykor a Fire-t is mobiltelefonnak szólítja - mert a rendszere az. Köszönet újra, Sanci!
Egyik kedvenc oldalam a böngészőben: puppylinux.hu
Újabb néhány kipróbált programot ajánlhatok, a korábbiakon túl.
Internetes rádiózáshoz: dl.dropbox.com/u/6029542/XiiaLite%20v2.1.5.apk
(A képen a Tunein, ami mint látható, magyarul is tud)
A Xiialite nem tud magyarul, de nagyon szépen dolgozik és tetszetős is.
Tudományos számológép, mindenféle függvényekkel és tg-ctg-sin-cos meg sokféle gyökvonással is:
Az Evernote-hoz hasonló jegyzetelő eszköz: dl.dropbox.com/u/6029542/Springpad.2.4.3.Android.apk
Bankszámla számok, műveletek titkosított tárolásához:  dl.dropbox.com/u/6029542/B-Folders.apk
Közben egy kísérletet is végeztem. MS Word 2003 és 2007-es (vagyis docx) formátumban is küldtem magamnak (vagyis a Kindle Fire email-címére) egy könyvet. Ezt szépen le is töltötte és be is sorolta a Docs mappába. A pdf-et már korábban is tudtam. Tehát kimaradhat az e-könyvek sorából a .lit, amit a Calibre szerintem viszont szépen átírhat valami általunk választott formátumba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése