2011. december 22., csütörtök

Ez nem mobil...

Néhány napi használat után úgy döntöttem, hogy a magyarító alkalmazást eltávolítom. Néhány jelből arra következtettem, hogy ez mobiltelefonra van optimalizálva. Tehát keresni kell majd olyant, ami tabletre való.
S hogy melyek voltak ezek a jelek?
A legszembetűnőbb nyilván az, hogy kikapcsoláskor eleve mobiltelefonra kérdezett.
Ez tulajdonképpen mindegy.
A böngészés viszont nem. Úgy gondolom, hogy a magyarítás a böngésző beállításaiba is beleírhatott, mert bizonyos oldalakat csak a mobilplatformon lehetett megnyitni Persze nyilván azokat, amelyeknek van ilyen kiadása. Ennek - nálam - az a hátránya, hogy a m.akarmi.com oldalon már nem érvényes a két ujjal történő nagyítás - márpedig az alapból beállított betűnagyságot olykor nem látom.
Tehát visszaállítottam a gyári beállításokat, és újra visszatelepítem azokat, amelyek már eddig is beváltak, és nekem szükségesek is:
- Total Commander
- Evernote (viszont a Color Note már nem megy vissza)
- Internetrádió
- Médialejátszók
... a Thinkfree Office gondolkodóba ejt: lényegesen jobb, mint a gyári, de nem tudom, fogom-e használni. Pl. az email-mellékletekben érkező pps-eket egyik sem nyitja meg hanggal. Akkor meg...?
Ha valakinek van más, hasznos tapasztalata, arra bíztatom, hogy írja ide!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése